شبکه های اجتماعی

درباره پیام رسان بله

درباره پیام رسان بله

بله چیست؟

بله یک شبکه اجتماعی پیام رسان است که با توجه به امکاناتی که برای اشخاص و کسب و کارها فراهم کرده است، می‌تواند تبادلات مالی و غیرمالی آن‌ها را تسهیل نماید.

شما می‌توانید از بله برای انتقال پول، پرداخت قبوض، خرید شارژ، استعلام قبض موبایل، پرداخت عوارض خروج از کشور، گرفتن موجودی و نیکوکاری در کنار ارتباط با کسب و کارهای مختلف استفاده کنید.
اشخاص و کسب و کارها می توانند با توجه به خدمات پیام رسانی و مالی ارائه شده در بله، برای اهداف مختلفی مانند فروش کالا یا خدمات، جمع آوری پول با مقاصد خیریه و انتفاعی، ارتباط راحت و در لحظه با مشتریان، جمع آوری شارژ ساختمان، پرداخت های اجتماعی مانند پرداخت دانگ و موارد مشابه از پلتفرم بله استفاده کنند.
امکانات زیرساختی بله در حال توسعه است و به تدریج امکانات متنوع‌تری به آن افزوده خواهد شد.

آیا بله نسخه وب نیز دارد؟

بله، شما می‌توانید برای دستیابی به نسخه‌ی وب از آدرس‌ زیر استفاده نمایید.

https://web.bale.ai

آیا بله نسخه دسکتاپ هم دارد؟

بله، شما می توانید از قسمت دانلود در وبسایت بله، نسخه‌های ویندوز و لینوکس بله را دانلود نمایید.

سوالات کاربری، مشکلات پیام رسانی و مالی را از چه طریقی می توان پیگیری نمود؟

چنانچه با مشکلات پیام رسانی و مالی روبه‌رو شده یا سوالی داشتید با شماره تلفن ۸۳۳۸۶-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.
همچنین می توانید برای انتقال پیشنهادات، انتقادات و بازخوردهای خود، از طریق بات پشتیبانی به شناسه @supportbot اقدام نمایید.

خدمات مالی اجتماعی

انتقال پول در چند ثانیه

کارت به کارت به مخاطبین، حتی بدون داشتن شماره کارت آنها. واریز وجه آنی و لحظه‌ای، تنها با وارد کردن رمز دوم. مدیریت چند کارت برای استفاده سریع و راحت(به زودی). کیف پول شخصی با امکان شارژ از هر کارت بانکی(به زودی)

خرید، پرداخت و ارسال رسید در بستر گفتگو

خرید، پرداخت و ارسال رسید در بستر گفتگو(چت). پرداخت وجوه خرد و کلان برای انواع خدمات و محصولات در گروه‌ها و کانال‌های فروشگاهی. به اشتراک گذاری فاکتورهای پرداخت با امکان پرداخت سریع و راحت. اهدا به کانال‌های خیریه معتبر. جذب سرمایه جمعی (جمع‌سپاری تأمین مالی). اتصال به انواع بسترهای خدمات اداری ـ سازمانی. مدیریت آسان و دقیق پرداخت‌ها (گزارش‌دهی، امکان ارسال رسیدها به دیگران و…)

ارسال درخواست پول در بستر گفتگو

درخواست پول در بستر گفتگو(چت). ارسال درخواست پول در کانال، گفتگوی شخصی و گروهی به میزان دلخواه. دریافت دانگ. دریافت قسط در قرض‌الحسنه خانوادگی. جمع‌آوری شارژ ساختمان. فعالیت‌های نیکوکارانه و …

انواع خدمات کاربردی

خرید سریع شارژ و پرداخت راحت قبض. پرداخت بسیار سریع و آسان همه قبوض. دریافت ساده شارژ برای خود، خانواده و دوستان. پرداخت وجه سرویسهای آنلاین و…

خدمات پیام‌رسانی گروهی

خدمات تعاملی و پیام‌رسانی

دستیارهایی منحصر بفرد

ارتباط گسترده و تعاملی با خدمات دهندگان مختلف، در بستری باز و قدرتمند. امکان بکارگیری دستیارهای هوشمند (Bot) و انواع واسط‌های برنامه‌نویسی (API) کارآمد و متنوع (برای زبان‌های گوناگون). قابلیت استفاده از امکانات تعاملی در ارائه انواع خدمات اعم از پیام‌رسانی و مالی (مانند کانال‌های رسمی شرکت‌ها و سازمان‌ها، کانال‌های فروش کالا و خدمات و…). دسترسی همیشگی، مطمئن و راحت به ترکیبی از خدمات بانکی، مانند دریافت و پرداخت وجه، قبض و غیره برای اشخاص حقیقی و حقوقی. خدمات ویژه مالی در کانال‌های رسمی و دستیارهای هوشمند (Bot). پرداخت به سرویسهای آنلاین و شارژ اعتبار با استفاده از بستر پرداخت بله.

موفق باشید

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن